Reklamace / Vrácení / Výměna zboží

Reklamace

Přišlo vám zboží, které má vadu nebo je poničené? Nebo se s vaším zbožím po pár nošeních něco přihodilo? Můžete ho reklamovat.

POSTUP PRO REKLAMACI
Zboží přijímáme jen VYPRANÉ, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Očištěné reklamované zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice. Ke zboží přiložte kopii faktury nebo účtenky a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde: REKLAMAČNÍ LIST

POSLÁNÍ
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno z více než 2 500 výdejních míst po celé ČR. Seznam těchto míst najdete zde..
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo 99443040. O všechno ostatní se postarají oni a dopravné zaplatíme my za Vás.

Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.

CO POTOM?
Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech či vyřízení reklamace, budete informováni prostřednictvím e-mailu či telefonicky.

Více informací viz Obchodní podmínky

V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
  • Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.

    Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.

  • V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

    Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.

  • Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
  • Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. ! Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné ! Značka SegraSegra provozující e-shop www.segrasegra.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
  • Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury, účtenky) na adresu: SegraSegra a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 8­09 nebo využitím služby Zásilkovna.

V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz

Vrácení

Nesedí vám objednané zboží? Můžete ho vrátit do 14 dnů.

POSTUP PRO VRÁCENÍ
Nepoužité zboží vložte nejlépe do původní krabice spolu s fakturou. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář pro vrácení, který je ke stažení zde: VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ


POSLÁNÍ
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno z více než 2 500 výdejních míst po celé ČR. Seznam těchto míst najdete zde.
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo 99443040. O všechno ostatní se postarají oni a dopravné zaplatíme my za Vás.

Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.

PODMÍNKY VRÁCENÍ
Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje. Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno. Peníze Vám do 14 pracovních dnů zašleme na váš účet.

Více informací viz Obchodní podmínky

V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz

Výměna zboží

Nesedí vám velikost? Nic se neděje, zboží můžete vyměnit! Nejlepší bude, když si uděláte novou objednávku, aby vám správná velikost neutekla. Do poznámky v objednávce napište spolu s číslem původní objednávky, že se jedná o Výměnu, zboží neplaťte, dopravu ano. Jakmile nám přijde vaše vratka na sklad, dáme vám vědět e-mailem a poté zašleme objednávku novou.

POSTUP PRO VÝMĚNU
Nepoužité zboží vložte nejlépe do původní krabice spolu s fakturou. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář pro výměnu, který je ke stažení zde: VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

POSLÁNÍ
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno z více než 2 500 výdejních míst po celé ČR. Seznam těchto míst najdete zde.
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo 99443040. O všechno ostatní se postarají oni a dopravné zaplatíme my za Vás.

Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.

PODMÍNKY VRÁCENÍ
Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje. Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

Více informací viz Obchodní podmínky

V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz