Reklamace / Vrácení / Výměna zboží
Reklamace
Přišlo vám zboží, které má vadu nebo je poničené? Nebo se s vaším zbožím po pár nošeních něco přihodilo? Můžete ho reklamovat.
POSTUP PRO REKLAMACI
Zboží přijímáme jen VYPRANÉ, zbavené všech nečistot a
hygienicky nezávadné. Očištěné reklamované zboží zabalte tak,
aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ
je nejvhodnější krabice. Ke zboží přiložte kopii faktury nebo
účtenky a vyplněný reklamační list, který je ke
stažení zde: REKLAMAČNÍ LIST
POSLÁNÍ
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno
z více než 2 500 výdejních míst po celé ČR. Seznam těchto míst
najdete zde..
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo
99443040. O všechno ostatní se postarají oni a
dopravné zaplatíme my za Vás.
Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete
na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra
a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.:
+420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.
CO POTOM?
Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro
vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech
zásadních aspektech či vyřízení reklamace, budete informováni
prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
Více informací viz Obchodní podmínky
V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz
REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
- Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem
převzetí zboží.
Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
- V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto
vadu reklamovat.
Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
- Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Značka SegraSegra provozující e-shop www.segrasegra.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
- Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury, účtenky) na adresu: SegraSegra a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809 nebo využitím služby Zásilkovna.
V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz
Vrácení
Nesedí vám objednané zboží? Můžete ho vrátit do 14 dnů.
POSTUP PRO VRÁCENÍ
Nepoužité zboží vložte nejlépe do původní krabice spolu s fakturou.
Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář pro
vrácení, který je ke stažení zde: VÝMĚNA
NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
POSLÁNÍ
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno
z více než 2 500 výdejních míst po celé ČR. Seznam těchto míst
najdete zde.
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo
99443040. O všechno ostatní se postarají oni a
dopravné zaplatíme my za Vás.
Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete
na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra
a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.:
+420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.
PODMÍNKY VRÁCENÍ
Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí. Zboží musí být
nenošené a schopné dalšího prodeje. Zboží nesmí být z vaší strany
jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno. Peníze Vám do 14 pracovních dnů
zašleme na váš účet.
Více informací viz Obchodní podmínky
V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz
Výměna zboží
Nesedí vám velikost? Nic se neděje, zboží můžete vyměnit! Nejlepší
bude, když si uděláte novou objednávku, aby vám správná
velikost neutekla. Do poznámky v objednávce napište spolu
s číslem původní objednávky, že se jedná o Výměnu, zboží neplaťte,
dopravu ano. Jakmile nám přijde vaše vratka na sklad, dáme vám
vědět e-mailem a poté zašleme objednávku novou.
POSTUP PRO VÝMĚNU
Nepoužité zboží vložte nejlépe do původní krabice spolu s fakturou.
Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář pro
výměnu, který je ke stažení zde: VÝMĚNA
NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
POSLÁNÍ
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno
z více než 2 500 výdejních míst po celé ČR. Seznam těchto míst
najdete zde.
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo
99443040. O všechno ostatní se postarají oni a
dopravné zaplatíme my za Vás.
Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete
na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra
a Mama by Segra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.:
+420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.
PODMÍNKY VRÁCENÍ
Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí. Zboží musí být
nenošené a schopné dalšího prodeje. Zboží nesmí být z vaší strany
jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.
Více informací viz Obchodní podmínky
V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151 help@segrasegra.cz